"Forever's an awfully long time."

Mag Binisaya Sa Ko Ha.

Pasensya jod kaayo akong mga followers and likers sa WordPress. Naa man gud koy assignment karon, unya kinahanglan ko ug inspiration para sa akong assignment. Para ma’release nako akong kahago karon, mag blog nalang ko sa akong dialect para makasugod na ko ug tarong sa akong assignment og para mahuman ni inig abot sa Biyernes. Unya sorry pud daan kung informal ra kaayo akong Bisaya dire, mausab jud ni kung kamao na gyud ko mag Bisaya nga kanang fluent na gyud ko sa akong Mother Tongue. Char.

Sige, unsa kaha akong topic karon? Ahhh kahibaw na ko. Sige lang kog balik-balik sa topic nga ‘gugma’ pero honestly lang jud noh, puol na gyud kaayo. Hehe. Pwede manglibak sa akong mga classmates? Joke.

Hahay, kinahanglan man ko mugawas ron uy. Dili nalang sa ko mag padayon sa akong gisuwat/gitype. Suwat sa ko. 🙂

Bye for now. 🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

